2016. szeptember 3.

Nyár végi töltődés a Pilisben

Pozitív energiák kereszttüzében

2016. augusztus 28-án, vasárnap ismét túrázni indultunk a Meridián Csoport tagjaival, ezúttal a Pilis-tetőt vettük célba.
Hajnalban találkoztunk az Árpád hídi Volánbusz-végállomáson.
Pilisszántón csatlakozott hozzánk a testvérpár, Ricsi és István, akik először vettek részt Meridián-rendezvényen.
A Nap lassan előbújt, miközben nekivágtunk az erdőnek.

A Csillagösvényen járva eljutottunk a Boldogasszony-kápolnához, amely az egyik legmegfelelőbb pont volt a töltődéshez. Miközben tízóraiztunk, beszélgettünk és tapasztalatokat cseréltünk különböző meditációs gyakorlatokról, és könyveket ajánlottunk egymás figyelmébe.

A kíméletlen hőség ellenére haladtunk tovább felfelé az erdei ösvényen, közben ismerkedtünk Ricsivel és Pistivel, akik érdekes történeteket meséltek saját tapasztalataikról. Természetesen szóba került az erdélyi expedíciónk is, ahol az Izsáky-féle módszer segítségével sikeresen lecsalogattuk az ufókat. Erről néhány exkluzív részletet is megosztottunk velük.

Egy óra körül érkeztünk meg a Pilis-tetőre, ahol már várt bennünket a 101-es és a Csm csoport néhány tagja, akikkel már jó előre egyeztettünk a túráról, így remek alkalom nyílt arra, hogy személyesen is megismerkedhessünk egymással, hisz érdeklődési körünk hasonló, még ha egy-két dolgot másféleképpen vizsgálunk is, mindenképpen hasznos és tartalmas beszélgetésre került sor. Célunk ugyanaz, szeretnénk minél több információhoz jutni az idegen lények látogatásairól, kideríteni, kik és miért érdeklődnek ennyire a földi emberek iránt. A jövőben szeretnénk többet találkozni egymással, hisz ezek a találkozók remek alkalmat nyújtanak arra, hogy tapasztalatokat cseréljünk. És nem utolsósorban arra is, hogy új barátságok alakuljanak ki, amelyek túllépnek a virtuális világon, és valódi emberi kapcsolatokká válnak.

A kései ebéd után felmásztunk még a Boldog Özséb-kilátóba is, ahonnan gyönyörű kilátás tárult szemeink elé.

Majd bejártuk az egykori honvédségi területet is, amely ma már inkább egy szeméttelepre hasonlít. Csupasz betonfalait graffitik díszítették, amik kicsit feldobják az amúgy elhanyagolt épületeket. Itt én is krétát ragadtam, és megörökítettem a pillanatot, hogy a Meridián Csoport is járt már erre. XD

A Két-bükkfa-nyeregi buszmegállóig még néhány órás séta várt ránk, így lassan elindultunk a lefele vezető úton.

Elmondhatom, hogy remek összejövetel volt: testünk ugyan megfáradt kicsit, de lelkünk feltöltődött pozitív energiákkal.
Ismét érdekes emberekkel ismerkedhettünk meg, a Meridián Csoport ezúttal is újabb "valódi" tagokkal bővült, akik hozzánk hasonlóan kiléptek a virtuális világból, hiszen csak összefogással, az emberi kapcsolatok ápolásával és mélyítésével juthatunk előre a felemelkedés útján.

Perlaki Zsuzsanna Éva

A Gondolatok az égbolt alól blog összes bejegyzése szerzői jogvédelem alatt áll. A blogban szereplő összes bejegyzés saját szerzemények, ezek másolása vagy kereskedelmi forgalomba hozása az engedélyem nélkül TILOS!